Triedenie SB

Nezvyknem to často robievať, ale myslím si, že niektorý z vás už nie sú tak aktívny ako kedysi a preto som sa rozhodla, že po novom roku by bolo celkom fajn pretriediť to tu. Rozhodne budete všetci o tomto triedení informovaní a preto ak sa niekto nezapíše bude sa musieť modliť, aby som sa zľutovala. Vyradení budu informovaní o tom, že som si ich zmazala, no to či si ich vrátim späť určím až potom.

Ak chceš teda zostať aj naďalej spriatelený s mojou stránkou, tak mi do komentárov napíš svoju prezývku a názov blogu.

Nad tými, čo sa nezapíšu budem vážne premýšľať a potom vynesiem rozsudok. 😛

About violetginstar

Čo by som sem o sebe mohla napísať? No mám 15 rokov a chodím do 9. triedy na ZŠ Jozefa Gregora Tajovského v Senci. Senec sa nachádza pri Bratislave a štát sa nazýva Slovenská republika. :D Ale čo vás po tom? Presnejšie vám aj tak nepoviem, pretože by ste ma vyhľadali. Číslo na stránku nedávam. Moje záujmy sú Supestaristi, čítanie kníh, písanie článkov, tak trocha aj fotenie, možno práca s počítačom, upravovanie fotiek, písanie príbehov. V poslednej dobe sa strašne o všetko zajímam. :D Frustruje ma, že nemám v živote veľa šťastia, no utešujem sa tým, že sú ľudia, ktorí sú na tom so šťastím horšie ako ja. :D Páči sa ti môj názor? Ak áno, Vitaj v klube! =P Moju stránku môžeš zdieľať aj na facebooku: http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_210936112263334 Pridajte sa. Keď nás bude veľa, mne to vadiť nebude.. ;) ;) rada čítam komentáre, no stránka sa musí rozbehnúť.. a ja nie som populárna.. ;) nemyslím si to ;)

Jedna odpoveď »

  1. One-chan ty ses zapisovat nemusela tebe bych jsem si 1000000000% nechala 🙂

    Jane
    http://www.Jane-Renji-san.blog.cz

    radši jsem se zapsala one-chan, ale doufám, že si mě necháš 🙂

    Odpovedať
  2. Neri Dupre Cavallone
    http://nerisaga.blog.cz

    huh, kdybys mi o tom nedala vědět, tak bych si toho do neděle (či pátku, soboty), kdy obíham nevšimla 😀

    Odpovedať
  3. Nyaa…xDD samozřejmě že chci s tebou zůstat sb to je nad slova jasné…xDD
    Takže sayonara-forever.blog.cz
    Ilay, Shizu a Lan

    Odpovedať
  4. Yoi!! Gome, že jdu tak pozdě!! Mě se jen tak nezbavíš!!
    Aoi Gumi Sakura/Fernades nebo prostě Aoi
    aoi-sakura.blog.cz

    Odpovedať

Pridaj komentár